HELP DESK
Ons team staat klaar om je te helpen met vragen of problemen. Om je op weg te helpen, hebben we hieronder een lijst met veelgestelde vragen samengesteld.
Als je verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de e-mail onderaan de pagina. We zijn hier om te helpen!
VRAGEN OVER JE BESTELLING
Wat is de gemiddelde levertijd?
Vanwege een groot aantal bestellingen tijdens onze speciale sale, merk op dat er een kleine vertraging is in de levering.
Wij verwerken alle bestellingen binnen 24 uur. Eenmaal verzonden, zou je bestelling binnen ongeveer 5-10 dagen moeten aankomen.
We begrijpen dat wachten niet altijd leuk is, maar we verzekeren je dat de kwaliteit en de korting die je ontvangt het wachten waard zijn. Bedankt voor je geduld en begrip.
Wat zijn de verzendkosten?
We bieden GRATIS verzending aan!
Hoe volg ik mijn bestelling?
Nadat we je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een volgcode per e-mail. Met deze code kun je de voortgang van je bestelling nauwkeurig volgen.
Mocht je de volgcode niet hebben ontvangen, controleer dan je spammap. Als het daar niet in staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier en we sturen je de volgcode zo snel mogelijk toe.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken om de bestelling af te ronden?
Bij Buckley geven we prioriteit aan de veiligheid van onze klanten door exclusief samen te werken met SSL-gecertificeerde aanbieders. Dit zorgt voor een zorgeloze winkel- en betaalervaring.
Je kunt je aankoop voltooien via verschillende online betaalmethoden zoals Amex, Apple/Google Pay, PayPal, Visa, Mastercard, enzovoort.
Waar kan ik de bedrijfsbeleidsregels lezen?
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, en het is voorbij de verwachte levertijd.
We streven ernaar om elk pakket op tijd te verzenden en te leveren. Echter, tijdens speciale verkoopperiodes en piekmomenten, zoals Kerstmis, Vaderdag, Black Friday, enz., ervaren we een hoog aantal bestellingen wat soms kan leiden tot vertragingen.
Om tijdige levering tijdens deze feestperiodes te garanderen, raden we aan je bestelling ruim van tevoren te plaatsen. Indien nodig, neem dan contact op met onze klantenservice door het onderstaande formulier in te vullen.
Ik heb mijn ‘’orderbevestiging’’ of ‘’track-informatie’’ e-mail niet ontvangen.
Als je geen van deze e-mails hebt ontvangen, controleer dan je spammap.
Als het daar niet in staat, gebruik dan het onderstaande contactformulier om contact met ons op te nemen, en we zullen je de e-mails onmiddellijk opnieuw versturen.
Op de tracking pagina staat dat het is afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Als je tracking pagina aangeeft dat de levering succesvol is afgerond maar je het pakket nog niet hebt ontvangen, raden we je aan nog 1-2 dagen te wachten, aangezien de bezorgdienst soms de status van het pakket te vroeg bijwerkt.
Als je pakket na deze periode nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice door het onderstaande formulier in te vullen.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt je bestelling binnen 4 uur annuleren. Na deze periode is annulering niet meer mogelijk omdat je bestelling al in verwerking is. Je kunt dan gebruikmaken van je recht om je bestelling te retourneren.
Vul hiervoor het onderstaande formulier in en ons klantenserviceteam zal binnen 24 uur reageren.
VRAGEN OVER ONZE RIEM
Hoe kort ik mijn riem in?
Je kunt je riem eenvoudig zelf inkorten door deze stappen te volgen:
- Snijd het overtollige deel van de riem af aan de kant van de gesp.
- Bevestig de gesp aan de riem door het te sluiten.
- Geniet van je op maat gemaakte Buckley Belt!
Je kunt de gedetailleerde handleiding hier bekijken.
Hoeveel moet ik afknippen om mijn riem te verkorten?
Dit varieert per persoon. We raden aan om je taillemaat te bepalen en vervolgens de riem beetje bij beetje af te knippen tot je de perfecte lengte vindt.
Er zijn ook richtlijnen aan de binnenkant van de riem die helpen bepalen hoeveel je moet afknippen. Dit zorgt ervoor dat je elke keer dat je de riem draagt de perfecte lengte bereikt!
Waarvan zijn de riemen gemaakt?
Wij gebruiken hoogwaardig splitleer voor al onze riemen. Dit betekent dat de buitenste/zichtbare delen van de riem volledig gemaakt zijn van natuurlijk rundleer, terwijl de binnenkant van de riem is vervaardigd uit versterkt materiaal. Deze aanpak helpt de levensduur van de riem te verlengen en onze producten zo milieuvriendelijk mogelijk te maken.
De gespen zijn gemaakt van hoogwaardig metaal, wat hun duurzaamheid garandeert. Eenmaal een Buckley Belt gedragen, wil je geen andere meer!
Onze Buckley Belt heeft een maximale lengte van 125 cm en een breedte van 3,5 cm. We bieden ook een XL-versie aan, die 150 cm lang is.
Wordt de riem geleverd met garantie?
Elke Buckley Belt wordt automatisch geleverd met een garantie van 10 jaar. Als je problemen ondervindt met je riem, neem dan contact met ons op, en wij zorgen ervoor dat je kosteloos een vervanging ontvangt.
Hoe doe ik mijn riem af?
Het afdoen van je Buckley Belt is heel eenvoudig:
Druk op en houd de knop aan de zijkant van de gesp ingedrukt, en de riem zal loskomen.
Is de riem nikkelvrij?
Nee! Onze riemen zijn helaas niet nikkelvrij, dus houd daar rekening mee als je allergisch bent.
MEER HULP NODIG? NEEM CONTACT OP!
Ons team staat klaar om je te helpen met alle vragen of problemen. Als je verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We beantwoorden alle e-mails binnen 24 uur. We zijn hier om te helpen!